CRITERIOS TEÓRICOS PARA LA EVALUACIÓN DE AULAS VIRTUALES SUSTENTADAS EN EL DISEÑO INSTRUCCIONAL ADDIE QUITO, ECUADOR
DSpace Repository
Inicio
Buscar
Listar
Comunidades
Revistas
Contacto
Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
DSpace Home
→
Estudios de la Educación [58]
→
Investigación
→
Evaluación del aprendizaje
→
View Item
CRITERIOS TEÓRICOS PARA LA EVALUACIÓN DE AULAS VIRTUALES SUSTENTADAS EN EL DISEÑO INSTRUCCIONAL ADDIE QUITO, ECUADOR
Borja López, Yolanda Azucena
URI:
https://saber.ucab.edu.ve/xmlui/handle/123456789/20152
Date:
2021-10-19
Show full item record
Files in this item
Name:
TD Yolanda Borja.pdf
Size:
5.065Mb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
Contrato Cesion ...
Size:
117.6Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Evaluación del aprendizaje
[1]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register